putus lagi cintaku

putus cinta membuatku masuk angin, mual, mules, perut kembung, pandangan berkunang kunang.. pengen nangis tapi isin.. bener omongane patkay beginilah cinta deritanya tiada berahir.. nek lg ngeneki dadi kelingan lagune nidji sang mantan.. mana janji manismu mencintaiku sampai aku mati kini engkaupun pergi saatku terpuruk sendiri akulah sang mantan jreng..jreng.. wes bagaimanapun aku harus mengiklaskanmu wuk... aku sadar kalo aku itu gagak.. gagak ganteng, gagak pinter, gagak duwe duit.. wez yoben rapopo seng penting urip

dan aku masih tetep pada prinsipku
kodok ngoyak wewe
wong wedok ora mung koe
kodok midak telek
koe pancen elek
kodok kecemplung kalen
timbang golek luwung balen... niiing sesook..
oalah wuk wuk.. teganya dirimu menuduhku balikan sama mantanku.. teganya kamu memfitnahku

Tidak ada komentar: